Asos

Hej!

Har varit inne på asos vilket jag inte borde. Jag hittar alltid någonting jag tycker om. Jag undrar vart mitt enorma ha-begär kommer ifrån. Om någon frågar mig vad det är jag tycker är roligt med att shoppa så kan jag aldrig sätt fingret på det. Men så är det nestan alltid med saker jag tycker är roliga. Jag kan aldrig sätta fingret på det roliga. Det mest deprimerande är när någon frågar mig vad jag tycker är roligt med the sims. För självklart kan jag inte komma på det. Så då börjar jag undra vad poängen med spelet är. Och eftersom man lever ett liv så börjar jag tänka vad meningen med livet är. Att tänka på vad meningen med livet är tycker i alla fall jag är väldigt deprimerande. För det finns det ju ingen som kan svara på.

Men i alla fall. Jag var inne på asos. Där hittade jag tre underbara klänningar. Är det någon som undrar vad jag skulle göra om jag blev snuskigt rik? Jag skulle köpa mig världens enormaste hus och bygga om typ alla rum till massvis med walk-in-closets. Sedan skulle jag spendera resten av livet med att shoppa och fylle garderoben.

Fast jag undrar om jag verkligen skulle göra det. För jag lovar att om man hade det så skulle man känna att livet var meningslöst. Jag skulle i alla fall tycka det. Fast om jag fortsätter härifrån så kommer jag undra vad meningen med livet är.

Puss & Kram Fanny!







Tycker bäst om den första!

Kommentarer
Postat av: PD

ja, man hittar alltid något på asos, lite halv jobbigt att man inte kan testa, haha. iövrigt va den första het:)

2009-05-04 @ 20:18:41
URL: http://pd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0