090517

Hej!

Jag har virit otrogt dälig på att uppdatera ett tag nu. Jag vet inte riktigt varför. Har bara inte haft tid och lust. Det känns även så tråkigt att ta paus från bloggen. Men det är väldigt mycket i skolan nu. För jag har faktiskt bara tre riktiga dagar kvar av sjuan. Det är den här veckan som kommer. För vi är lediga torsta, fredag då det är kristihimmelfär. Sedan har jag en veckas prao och en vecka i Paris och Barcelona. Sedan är det sista veckan innan sommarlovet. Och då har man inga riktiga lektioner.

Min och min kompis fest i fredags blev enormt lyckas enligt mig. Vi var på stranden en halv minut från mitt hus. Där satt vi och pratade, grillade och jag och några till badade till och med. Men det var väldigt kallt i vattnet. Så det var väldigt mysigt. Och allt blir ju bara extra bra när man har sina närmsta kompisar med sig.

Idag så ska min kompis ha typ fest. Eller vi ska gå på bio. Innan det så måste jag till bibblan och låna en bok. Jag stod i kö och måste hämta den senast imorgon. Så jag planerar att göra det idag.

Igår så satt jag barnvakt åt några här på ön där jag bor. Så nu har jag i alla fall lite pengar till Paris och Barcelona. Men behöver mer. Vi kollade på melodifestivalen igår och jag måste säga att jag tycker helt rätt låt van. Även om jag ville att Sverige skulle vinna så tyckte jag att Norge hade den besta låten.

Kram Fanny!



Vårat fruktfat som tillsammans med glass var efterätten på vår fest. Såg oemotståndligt gott ut på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0