Galen midsommarkväll

Hej!

Det blev en helt galen och rolig midsommarkväll igår. Såklart så grillade vi. (Inget slår grillat en sommarkväll!) Sedan så kom dom mörka molnen. Så vi gick in för att undvika regn. Men det visade sig att det var hagel vi undvek. Jag menar hagel på sommaren. Blir man inte så sjukt glad men fattar inte varför för man borde vara superledsen. Så jag som hade drukigt ett glas cola (och jag skojar inte när jag säger att jag blir helt galen av ett glas cola) springer ut på balkongen och hoppar upp och ner och skriker "det haglar, det haglar". Jag tror aldrig jag har haft så roligt. Sedan så sprang förstås jag och brorsan ner till studsmattan och det såg så kul ut när allt hagel studsade omkring. Det var nog en av de bästa kvällarna i mitt liv. I alla fall en av de roligaste. (Har alltid kul efter ett glas cola.)

Puss Fanny!

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Hej, nu är jag tillbaka och bloggar som vanligt igen. Ledsen att jag inte hunnit svarat på din komentar föräns nu. :)



Följer du mig via bloglovin förästen? Om du inte gör det så kanske vi kan följa varandra? :)

2009-07-09 @ 14:13:02
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0