090609

Hej!

Sovmorgon alltid lika roligt! Eller? Det är inte det när man kommer till skolan i vanlig tid för att man inte hade någon aning om sovmorgonen. Som tur var så var det bara en halvtimma. Och min kompis bor precis vid skolan så jag kunde gå hem till henne. Men vi slutade två timmar tidigare. Och det var jag i alla fall lite bredd på. Vi gjorde typ inget i skolan idag. Utan vi gick bara en tippspromenad på en mil som tog hela förmiddagen. Sedan hade vi bara kort samling efter lunch och sedan slutade vi. Här hemma har jag gjort absolut ingenting. Lallat runt i mitt rum med SATC på. Packat upp det sista från resan och har nu också laddat upp bilderna. Fast inläggen jag skrev ligger i mammas dator. Men förhoppningsvis laddar jag upp dom imorgon. Om jag inte gör någonting med någon kompis. PÅ FREDAG ÄR DET SOMMARLOV!

Puss och Godnatt Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0