Läxor

Hej jag är här igen!

Idag har jag haft engelska och musik. Alla i min grupp var friska idag så vi kunde dela upp musikuppgiften. Eftersom vår grupp har musik under 50-talet så ska jag forska om Elvis Presley och Chuck Berry. Uppgiften ska vara inne om en vecka så om jag ligger i hinner jag färdigt. Men jag känner mig. Så jag kommer sitta där vid datorn och jobba som en tok vid tio på söndag. Sedan kommer jag gå upp tidigt på måndag och göra lite till sedan gör jag det sista under musikpasset nästa vecka. Men jag har bestämt att jag ska göra klart Elvis idag innan jag får göra någonting annat. Så jag borde inte sitta här och blogga. Men jag börjar med det när inlägget är publiserat. Min nouppgift ska redovisas muntligt om två veckor på torsdagen. Men ska redovisa så "kreativt" som möjligt. Så jag måste jobba lite med det också innan jag redovisar. För man kommer nog att bli bedömd efter hur kreativ man är också. Men ja sedan är det mitt rum också. Det blev inte av igår då jag satt med no hela kvällen nästan. Jag satt med den fram tills familjen skulle titta på en film. Om ni nu har fått intrycket av att jag är en riktigt lat person så har ni fått rätt intryck. Jag är en mycket lat och flummig person. Men nu ska jag sätta igång med "The King".

Pussar och Kramar Fanny!

Flamsig

Har enort tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0