Without a Trace

Hejsan!

Sitter och tittar på en av mina favoritserier Without a Trace. En av mina favoritserier (men DH är nummer ett). Jag funderar på om jag ska försöka få ihop pengar till att köpa sesong ett av Without a Trace. Men i så fall kommer det att ta ett tag. Jag har nemligen sett en supersöt klänning på GT som bara skriker att den vill bli min. Sedan så såg jag en urgullig klänning i en tiding idag som finns på vila som jag vill ha på ett bröllop i sommar (ska troligen på två). Men klänning till bröllopet kanske mina föreldrar kan betala. Jag har nemligen bara en bröllopsfin klänning och dom två som jag känner som ska gifta sig är syskon (dom gifter sig inte med varandra). Så jag kan inte ha den på båda bröllopen.

Som ni ser är det lite jag vill köpa. Eller två klänningar. Men jag får se hur det blir med Without a Trace. Jag har sett ganska många avsnitt. Men man vill ju se dom i följd så man fattar deras privatliv. Men det blir som det blir.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0