Valborg

Hej!

Har varit nere hos våra grannar och han med förrätt. Så nu så har jag slängt in en billys pizza i mikron. För planen var att åka hemmifrån prick åtta. Men vet inte om jag hinner det. Jag ska i alla fall till min kompis där alla mina kompisar från skolan kommer att vara. Sedan så ska jag hem och sova och sedan så fyller jag år. Har nu väldigt ont i magen. Men jag hinner inte blogga mer nu för pizzan är färdig. Men jag vet inte om jag kommer tycka att pizzan är lika god som jag brukar. För våran granne jobbar som gormekock och hummer sallad med billy pan pizz är nog inte den ultimata kombinationen.

Kram Fanny!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

hej fanny ! :) har skickat lite offline medelanden till din msn men du kanske ser detta innan ! har gjort en ny header tilld igs om jag tycker är mkt fin :) skulle vara tacksam om du vill ge mig ditt lösenorde + mejl till inloggnngen så kan jag gå in och fixa :) (du kan svara i min mejl) kram!

2009-05-01 @ 15:30:06
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0