Igår/Idag

Hej!

Det blev inte tjejmässan igår. Jag orkade inte ta mig iväg. Men i stället så kom min gudmor hit och på kvällen så grillade vi med våra grannar. Och jag spänderade större delen av dagen på studsmattan med min treåriga granne. Eller jag tror att hon är tre. Tyvärr så har min kompis kameran då hon skulle klippa filmen till projektet. Så jag har inte kunnat ta några bilder igår och kommer inte att kunna göra det idag heller.

Idag så ska min farmor och farfar komma hit. Och vid sju idag så har mina kompisar teaterföreställning som jag ska på. Annars så ska jag bara ta det lugnt. Kanske försöka städa rummet lite och öva på dansen.

Kram Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0