Tö!

Hej Hej!

Förlåt för att det inte blev något inlägg i morse. Men tyvär så försov jag mig. Jag måste skaffa en veckarklocka!
Idag så har jag teater. Hoppas att vi inte bara får läsa igenom manuset. För det har vi fått göra två gånger i rad. Hoppas att vi får spela lite också. För det är så mycket roligare. Men det gäller bara för mig att komma ihåg att ta med mitt manus. För att annars så har jag ju ingen aning om vad jag ska säga.
Imorgon så ska jag på min kompis fest. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig än. Men det börjar kanske att bli dags att tänka på det. För man vill ju inte stå där imorgon tio minuter innan man ska åka och inte vet vad man ska ha på sig. Men det blir nog förmodligen ett par jens och en festligare topp.
Idag så hade jag redovisning i so. Vi har jobbat med kristendommen. Det är skönt att det är över. Men vi fick existensfrågor till nästa vecka. Det tror jag kommer bli mycket jobbigare. För man ska skriva både vad kristendommen tror och vad jag själv tror.
Nu har det börjat töa. Det känns konstigt att det töar i november. Det är liksom en april grej. Men hoppas att det kommer ny snö om ett tag så att det blir en vit jul. För det är så tråkigt när det inte är någon snö på julafton.

Ses Puss Puss!

Jag med brillor

Såhär kul hade vi på ea idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0