SNÖ!!!

Hej Hej!

Inatt har det SNÖAT! Härligt! Den här snön har i alla fall lagt sig och inte bara smält bort. Även om jag vet att det inte är så troligt så hoppas jag att den här snön kommer att hålla. För det är så mysigt på vintern med all snö och tända ljus i fönstren. December är nog min favoritmånad. För då så är det advent, lucia ocj jul.
Idag ska vi till stan för att min  brorsa ska dansa. Sedan så ska vi hem till våra kompisar. Det ska bli roligt att träffa dom. För det var ett tag sedan. Men det jobbiga är att det är en så lång bilresa dit. Dom bor på andra sidan av stan. Så det är ganska långt. Men måste hoppa in i duchen nu.

Ses!
snö
Utsikten från frönstret i morse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0