Farmor och Farfar

Hej!

Min älskade laptop fick följa med till farmor och farfar. Nu har jag koplat in deras internet till datorn. Måste verkligen önska mig ett mobilt bredband i födelsedagspresent. Igår var det exakt två månader kvar. Längtar! Jag kommer stannas här imorgon också. Vi har byggjobbare så jag orkar inte vara hemma en dag med dom. Utan jag ska ta det lugnt här istället och göra lite läxor som jag har kvar.

Nu är alla hamstarna i djuraffären. Om dom inte har blivit sålda. Vi kommer troligtvis att skaffa en till kull. Jag vill vänta lite men brorsan ville göra det igår. Så jag får se när jag kommer hem om det är några hamstar på g.

Pussar och Kramar Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0