Underbar dag

Hej!

Förs så vill jag bara be om ursäkt för dålig uppdatering dom senasre dagarna och dom kommande.

Igår var det en av de bästa dagarna jag uppleft. Det började med att jag sov över hos min kompis. VI hade sovmorgon till tolv. Tyvär så skulle jag till tandläkaren vid tio för att diskutera eventuell tandställning. Jag ska tillbaka i höst och se då hur det blir. Efter att ha varit inne hos tandläkaren i mindre än fem minuter så åkte jag tillbaka till min kompis. Sedan så åkte vi till skolan och åt lunch. Det visade sig att vi inte behövde vara i skolan förens två. Men vi stannade kvar och satt i solan och tog det lugnt. Även om det var nästan två timmar som vi kunnat göra något annat roligare under så var det skönt att bara ta det lugnt. Vid två så åkte vi med skolan och körde laser game. Det var himla roligt. Jag kom på plats nummer tio av tjugofyra med 1081 poäng. Så jag är väldigt nöjd med mig själv.

Efter laser gamet så mötte jag min farmor för lite shopping. Blev klänningen från bikbok jag skrev om tidigare och två par skor. Ett par svarta lite varmare vårskor och ett par låga, blå converse.

Imorgon åker jag till PARIS! Längtar så. Borde börja packa nu. Eller egentligen borde jag ha börjat med det tidigare. Men lat som jag är så har jag inte gjort det. Så det blir nog inga mer inlägg fram tills på måndag möjligvis när jag kommer hem. Jag vet inte vilken tid jag kommer hem. Det kanske är sent på kvällen så jag kanske är trött.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0