SY

Hej!

Har nu börjat sy en klänning. Jag tycker att det är jätteroligt att sy vilket inte så många av mina kompisar tycker. Det aldra roligaste är att sy kläder. För dom kan man ju sedan använda. Nu syr jag en klänning av en gammal skorta och lite vitt tyg. Den är nog ungefär halvfärdig.

Sedan så har jag jobbat lite med franskan. Det måste vara det svåraste ämnet i skolan. Det tycker i alla fall jag. Vi fick lite glosor innan lovet. Men jag har dubbelt så många som alla andra eftersom jag var sjuk veckan innan veckan innan lovet. Så jag fick inga glosor till veckan innan lovet. Så jag har dom nu istället. Det där låter väldigt kompliserat. Men det är det inte.

Puss Puss F!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0