Onsdag

Hej!

Igår så hade vi ett litet problem när jag skulle komma hem efter simhoppen. Allt slutade med att jag sov hos min kompis Mikan som jag går på simhopp med. Det var riktigt roligt. Har aldrig sovit hos någon natten till en skoldag tidigare. Men var vet jag egentligen inte. Man ska ju till samma ställe dagen efter i alla fall.

Idag så har jag haft so och svenska. I so så ska vi ha något projekt som heter till vilket pris?. Jag fattar inte riktigt vad det är man ska göra. Men det gör jag nästan aldrig. Det tar ungefär en vecka för mig att fatta ett projekt. Ibland kan det ta längre tid.

Idag så skulle jag egentligen ha åkt hem till min kompis. Hennes storasyrra gör något projekt i skolan där hon skulle fotta någon bild. Så det skulle ha varit typ åtta tjejer och en kille. Jag fattade inte riktigt vad det var för något. Men jag var så himla trött idag. Ändå gick vi inte och la oss så sent igår. Så jag vet faktiskt inte vad det beror på. Det är en bra fråga. Men det kanske beror på att det är vinter och så mörkt ute. Fast nu ligger det ju snö så så mörkt är det inte. Aja. Det förblir nog en obesvarad fråga.

God Natt! Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0