God Morgon

God Morgon!

Har ni sovit gott? Jag har sovit riktigt gott och känner mig nästan utvilad nu. Jag känner mig aldrig utvilad så nästan är bra för mig. Idag så börjar jag skolan efter lovet. Segt! Ibland kan jag känna att det ska bli kul att gå till skolan. Men det händer nästan bara efter sommarlovet. Just nu så skulle jag gärna vara hemma minst en vecka till. Men det kanske är bra att skolan börjar igen. För halva mitt lov har jag bara suttit framför tvn med en chipspåse i hande och blivit fet. Så nu får jag ta mig i kragen och göra saker. Idag blir det skola och dans.

I skolan idag så ska vi ha någon temadag. Jag vet faktiskt inte vilket tema det är på dagen. Det brukar inte vara så roligt med temadagar. Men det är inte lika krävande som en vanlig dag. Så jag antar att det är ett bra sätt att böra efter lovet på.

Ha en bra dag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0