Utedag

Hej!

Jag valde dom försmå teckbyxorna i alla fall. Men eftersom dom är mönstrade och min jacka också är det fast i annat mönster så såg jag jätterolig ut. Vi hade en tävling där den gruppen som van får en sovmorgon eller får sluta tidigare. Min grupp kom tvåa. Så typiskt att man är så nära att vinna. Men jag har varit nog varit ute mer under två dagar nu än var jag var ute under hela mitt jullov Jag är så lat på loven. Kommer knapt ut över huvud taget. Men jag känner mig stolt att jag har varit ute så mycket.
Min kompis skulle inte till stan. Men en annan kompis följde med mig hem. Jag har precis köpt en torkad majskolv till en av hamstrarna som vi tog några majskorn från innan vi gav den till hamstern. Vi försökte att poppa majskornen men jag kan säga att det inte gick så bra. Dom blev bara lite brända. Sedan så tittade vi på p.s. I love you. Den var så sorlig. Men den var superbra. Absolut värd att se för er som inte har sett den.

Sov Gott!

Brända popcorne.

Våra brända popcorne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0