Twilight

Hej!

Twilight var riktigt bra. Men jag måste säga att jag var lite besviken. Alla säger ju att den är så bra så jag hade ganska höga förhoppningar. Men den var ändå bra. Jag antar nu att man kanske inte ska ha så höga förhoppningar. Men det har ändå varit en bra dag. Innan vi gick in så sa min kompis att det var mäst troligt att hon och min andra kompis var femton och jag var fjorton men fyllde om tre veckor. När hon sedan sa det till killen som tog emot biljätterna så sa han att jag inte var femton och att man måste vara det. Då blev vi så himla skraja. Men sedan så sa han att det blev en tidigt födelsedagspresent. Vilken lättnad det var.
Nu är jag hemme hos min moster. Hon och hennes man har inte kommit hem än men deras barn har somnat. Jag ska sova här i natt för att dom kan inte skutsa hem mig för att dom har druckigt, jag kan inte ta bussen för att jag har ändå ingen båt pluss att det tar en tjugo minuter att gå från bussstationen till bryggan och mina föräldrar orkar inte hämta mig mitt i natten. Men det är lugt att sova här. Jag får ju betalt för det. Men nu så ska jag lägga mig i sängen med min bok så att jag inte vaknar för sent i morgon. jag kan vakna vid tolv och vill inte göra det när jag är här.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0