Skolan

Hej där!

Har haft migrän hela dagen och bara legat i sängen med dotorn och tittat på film. Jag tror att det kom av att jag inte kunde somna igårkväll för att jag hade vridit dygnet så mycket. Så jag sov typ fyra timmar inatt och om jag inte sover tillräckligt så får jag migrän. Det är jättejobbigt. Tråkigt att det kom första skoldagen. Hade sätt fram emot att träffa kompisarna igen. Men jag träffar dom imorgon. Jag har ingen aning om vad jag har för ämnen imorgon om vi äns har några ämnen. Min grupp (vi har typ tusen olika grupper som man går i alla går typ i fem olika samtidigt) alltså den gruppen som man jobbar i och går på alla lektioner med kanske skulle byta shema med en annan grupp. Jag hoppas att vi har gjort det. För då slipper man ha tre timmars matte på fredagsförmiddagarna. Utan man har tvåtimmars på måndagseftermidagarna istället. Ingen är ju någon drömtid att ha matte på. Men måndagar är bättre än fredagar för då har man det gjort så är det inga jobbiga ämnen rästen av veckan. Matte är det ända som jag tycker är jätte jobbigt. På delad andraplats ligger nog no och franska. Men matte är solkart jobbigast.
Jag hoppas att jag inte har idrott imorgon. För i så fall kommer jag inte att kunna vara med. För jag tänker inte släpa med idrottskläder till skolan bara ifall att vi har idrott. Men om vi har det kommer våran gympalärare att bli så sur på mig. Jag missade nämligen dom två sista gympalektionerna förra terminen. Pågrund av att jag var sjuk ena gången och andra glömde jag kläder. Men jag tror inte att vi har idrott. Men nu så ska jag gå och ducha och sedan försöka att sova lite mer än fyra timmar inatt.

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0