Måndag

Hej!


Idag så åkte vi familjen till täby centrum. Brorsan blev släpt hos farmor och farfar på vägen. Men vi andra åkte hela vägen dit. Jag köpte en vinterjacka som var i hög tid att jag gjorde. Jag hittade ett par snygga teckbyxor men dom fanns tyvär inte i min storlek. Jag tittade på vinterskor också men hittade inga. Det är en av de få saker jag har svårt för att köpa. Annars älskar jag att shoppa men inte vinterskor. Det finns inga som är snygga och varma. Och om det skulle råka vara så att man hittade ett par snygga och varma så kostar dom oftast över tusen kronor. Jag växer ju fortfarande. Så jag kan ju inte köpa skor för över tusen spän. Men i värsta fall så får det väll bli så.
När vi kom hem så kollad vi på tv. Så idag har jag varit och shoppat och bara tagit det lugnt. Men imorgan så ska jag till stan med en kompis. Vi var lite oroliga för att det inte skulle vara öppet imorgon pågrund av att det är röd dag. Men efter en titt in på internet så fick vi veta att det var en hel del som var öppet.


Ses puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0