Desperate Housewives

Hej!


Hur har eran kväll varit! Jag har haft en normal slapparkväll. Vilket är väldigt vanligt för mig nu för tiden innan läxorna har kommit igång. Jag har försökt hitta vad den spanske versionen av desperate housewives heter. Skulle vilja köpa den. Men jag kan inte se om den finns om jag inte vet vad den heter. Jag så att den fanns när jag kollade på extra materialet på sesong 3. Men har tappat bort sista cdn med allt extramaterial på. Så jag har försökt att hitta det på google. Men det gick inge bra. Så imorgon får jag leta efter cdn om jag kommer ihåg att jag ska göra det. Vilket jag troligtvis inte kommer. Men det skulle vara så kul att se den spanske verionen. Fast mina pengar kanske ska spenderas på sesong 4. Fats jag får månadspeng den första. Så då kan jag köpa båda. Om jag hittar den spanska. Det är konstigt för på alla internetsidor där man kan köpa desperate housewives har dom mellandagsrea. Men inte på desperate. Det tycker jag är väldigt dåligt att dom har rea på allt man inte vill ha men inte på det man vill ha. Jag får vänta några dagar och se om det blir rea på det. Men nu måste jag värkligen gå och lägga mig för att orka upp imorgon.


Puss Puss!

Desperate Housewives


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0