Söndag

Hej!

God morgon! Idag ska jag på krysning med birka och fira min farmor som fyllde år i torsdags. Jag var på krysning ganska nyligen med mina kompisar. Den här gången blir nog inte riktigt lika kul. Men det betyder inte att jag inte ser fram emot det. Imorgon så ska jag få en ansiktsbehandling vilket jag har hört att man ser helt galen ut efteråt. Jag har aldrig fått en själv så det ska bli himla rolig. Till frukost imorgon så ska vi äta bufé. Jag älskar buféer. Det finns alltid något man gillar. Tyvär så var det fullt till middagsbufé. Men vi får äta på en av resturangerna på båten.

Idag har den stora dagen kommit. Vi ska sätta in en anons på blocket på våra hamsterungar. Det är tre vita två brun/gråa och en gråspräcklig. Jag skulle vilja behålla en av dom brun/gråa. Men min brorsa vill behålla en av dom vita. Eftersom vi inte får behålla två så lutar det åt att vi säljer alla. Vi kommer att ladda in bilder senare idag så om jag hinner i allt packande och allt så lägger jag upp bilder i bloggen.

Ha en fin dag solstålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0