Söndag

Hej!

Idag är det söndag. Men härligt nog så är jag ledig imorgon. En veckas lov. Sedan är jag ledig på måndag, tisdag också. Vi har studiedagar. Idag så har jag suttit med läxor en timma och så har jag varit ute och byggt en snögubbe. Det blev ingen bowling idag utan vi ska bowla imorgon istället mellan sex och sju. Snart ska vi åka till morfar. Imorgon så  kommer jag behöva sitta med läxor nästan hela dagen. Men jag har ju något att se fram emot på kvällen. Så jag hoppas att jag klarar det.

En bra sak som kom idag var att mamma har beställt ett tvillingkort så att vi ska kunna ha alla kanaler på två ställen. Av någon anledning så har det hamnat i mitt rum. Jag har absolut ingenting emot det. Nu slipper jag ta mig från ett ställe till ett annat när jag har sett ett program som man egentligen inte orkar så. Men nu sk avi åka.

Puss Puss!

Snögubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0