Jeans

Hej!

Sitter nu is ängen hyvsat nyvaken och tittar på tv. Idag så ska jag bara ta det lugnt hela dagen. Mamma och borsan är på leksaksmuséet med morfar, mina kusiner och en av mina mostrar. Jag orkade inte följa med för att dom skulle träffas hos morfar vid tio. Det var typ då jag vaknade. I helgen kanske jag ska börja att vrida tillbaka mitt dygn. Just nu ser det heltokigt ut. Om jag ska orka upp utan att dö första skoldagen så ska dygnet vridas tillbaka.

Jag hittade ett par jeans på jc igår som jag tyckte om och fick följa med hem. Jag kom på två saker i provrummet.
1: Det borde finnas en sport som heter ta av dig nya jeans.
2: Att prova jeans är det bästa sättet att få dåligt självförtroende.
Förra gången jag köpte ett par jeans så hade jag en storlek. Dom funkar fortfarande så jag skrev upp storleken. Gissa hur många storlekar på brädden jag fick gå upp. Det var minst tre stycken. Då känner man sig riktigt tjock. Och jag har aldrig sett mig själv som tjock. SÅ om ni letar efter ett efektivt sätt att få bättre självförtroende så gå och testa jeans.

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0