Eftermiddan

Hej!

Har nu haft en ganska långtråkig eftermiddag. Finns inte så mycket att skriva egentligen. Det ända jag har gjort är att vara inne på datorn och titta på film. Men imorgon kan jag inte ligga på latsidan jag måste jobba med non. Fast jag skulle vara med min kompis på förmiddagen. Men får jobba på eftermiddan. Jag har några frågor som jag ska svara på. Mina svar blir väldigt korta men eftersom det är ganska många frågor och redovisningen ska max vara fem minuter så tror jag inte att det är ett sådant stort problem. Men ska gå och lägga mig nu det är väldigt tidigt att lägga sig nu på en fredag. Men jag känner mig lite trött. Pappa är sjuk så jag hoppas att han inte har smittat mig. Men dte kombinerat med att jag stod ute i snön idag utan strumpor och skor är nog inte bra om man ska hålla sig frisk.

God Natt! Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0