Dagens Outfit 090415

Godmorgon!

Tyvär så kommer nesta inlägg komma sent ikväll om jag orkar blogga då. Jag och en kompis kommer stanna i skolan med lite arbete efter att vi slutat. Sedan så ska jag och brorsan åka till stan och äta med någon förelder innan jag ska dansa. Men sen bär det hemmåt. Men dansen slutar runt halv nio. Så det blir ganska sent. Det tar ju tid för mig att komma hem eftersom jag bor där jag bor. Men vi ses.

Puss Puss Fanny!

Dagens Outfit

Jeansleggings - Gina Tricot
Linna - Gina Tricot
(Kunde inte låta bli att ta på mig mina nya kläder idag.)


Kommentarer
Postat av: CLARA

Aa, det är väldigt fint! :) Men det är mindre än vad det ser ut på bilden :)

2009-04-15 @ 18:20:42
URL: http://aralcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0