Pizza

Hej!

När mamma kom hem hade hon med sig pizza. Mums! Den pizzan bara försvan ner i min mun. Jag borde kanske äta lite nyttigare än jag gör. Men pizza är så gott. Det är för hårt att motstå. Fast nu var det ett tag sedan jag åt pizza senast.

Jag har tittat lite på skor på internet. Jag hittade två par jättefina skor. Men dom kostade 1100 och 800 kronor. Så det skulle bli mamma eller pappa som skulle få betala i så fall. Och dom tycker att det är för mycket pengar. Men jag kan önska mig pengar i julklapp så att jag kan köpa ett par skor. Jag har ett par vinterskor redan. Dom som jag skrev i bloggen att jag hade köpt. Men dom är inge bra. För det första så är dom så jobbiga att ta av och på. För det andra så är dom hårda i hälen. Så jag får skavsår av dom. Så dom går tyvär inte att använda. Men jag får titta vidare på skor.

skor

skor

Nu måste jag gå och fixa till festen ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0