Nyårsafton

Hej!

Har ni haft en bra sista dagen på 2008 och gjort sådant som ni annars kommer att ångra att ni inte gjorde 2008? Det har jag haft. Men jag kunde inte komma på något som jag skulle ångra. Så jag får väll göra det när vår gäster kommer. Det är två familjer med var sitt barn och båda är i min ålder ungefär. Eller en är ett år äldre och en är två år yngre. Så jag tycker lite synd om brorsan. Men han får alltid vara med i alla fall. Tur för honom men otur för mig. Ni som har småsyskon kan nog fatta. Jag har pratat med min kompis om det här. Hon har bara storasyskon. Hon tycker att det är konstigt att hon inte äns får vara med lite. Men man kanske inte fatta vad ett syskon tycker. Men jag tycker att jag är snäll mot min bror. Fast han kanske inte tycker det. En annan sak är att mina kompisar tycker om min brorsa men inte jag (ibland gör jag det och då är han urgulligt). Men jag tycker om deras syskon och det gör inte dom. Men så är det väll. Jag nu ska jag gå och göra mig i ordning för när gästerna kommer när som hälst. Pappa har redan åkt över med båten för att hämta dom så vi ses.

Puss Puss!

P.S. Längtar till fyrvärkerierna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0