Måndag

Hej!


Idag hade jag engelskaprov. Det gick väldigt bra. Jag hade några stavfel här och där. Men jag kunde allt. Så jag är väldigt nöjd. Men jag har franskaprov imorgon som jag kommer totalsumpa på. Fast jag hoppas att jag har en bra dag imorgon så att jag klarar det i alla fall.
Imorgon eftermiddag så kommer våra förra grannar som flyttade till skåne hit. Dom ska vara här i några dagar. Så det ska bli kul att träffa dom igen. Dom flyttade i slutet av sommaren. Så det var ett halvår sedan.
Sedan jag kom hem så har jag mäst bara kollat på tv. Mitt virusskydd gick ut i gårkväll. Så jag kunde inte gå in på internett förens nu när mamma hade uppdateratdet. Så jag har spänderat det mästa av eftermiddagen med att titta på tv. Vi har test vecka på Disney Chanel. Så det har varit 31 som har varit på. Men nu så är jag inne på datorn och klickar runt.

God natt! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0