Klar med svenskan

Hej!

Nu är jag äntligen klar med svenskan. Eller inte riktigt helt klar. Men texten är klar. Jag måste bara flytta över den till familjedatorn och rätta felstavningarna. För jag har inte offis på min egna dator. Så jag kan inte se om jag har stavat fel eller inte. Sedan måste jag bara lägga im en liten text på några rader. Men jag kommer att hinna lämna in till på onsdag. Det är så härligt att vara fördig (i princip). Någon som inte är lika härligt är att jag nu kom på att jag har franskaprov det första jag har i morgon bitti. Kul. Jag har ju totalt glömt att plugga. Fast jag pluggade lite i förra veckan när jag var sjuk. Men jag måste lära mig femt och sextio och några meningar. Så jag måste plugga in det nu. Ses imorgon.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0