Juldagen

God Jul i efterskott kanske man kan säga!


Hoppas att ni hade en bra julafton. Som ni säkert har märkt så blev det inget inlägg igår. Jag tyckte att det var ondigt. Det är ju bara jul en gång om året och man vill ju fira den fullt ut. Men jag gjorde massa annat julskoj. Om det är någon som undrar vad min brorsa tyckte om mobilen som jag pratade om så fick han inte den. Han fick ingen mobil över huvud taget. Det var för att mamma tycker att han är lite liten för det. Men jag tror inte äns att han kom ihåg att han önskat sig det. Han fick nämligen ett nintendo ds vilket var det han önskat sig mäst. Han har knappt gjort någonting annat än att spela på det. Jag fick jättemycket paket. Men det mästa var småpaket som min farmor gav till mig bara för att det skulle bli rättvist. På pappas sida har jag bara en kusin som är lika gammal som min brorsa. Det är en tjej men hon och brorsan får ungefär samma grejer för att dom är lika gammla. Så jag fick en massa saker jag inte ville ha. Men jag och farmor ska ut på mellandagsrean och shoppa lite. Det var en julklapp. Mina två bästa presenter var sex and the city the shoebox (den är så söt rosa och svart) och ett armband som jag önskat mig där man köper länkar och sätter på. Just nu så har jag inga länkar men vem vet vad man köper på rean. Jag fick tyvär inte desperate housewives sesong 4. Men jag fick lite  julklappspengar som kanske räcker en bit. Så jag har två saker på listan som ska köpas på rean.
Imorgon kväll så kommer hela familjen troligtvis att åka på en trenätters spakryssning till Riga tror jag att det var. Så då kommer jag inte att kunna uppdatera bloggen. Men det blir antaglingen ett långt inlägg när jag kommer hem. Jag har varit på ett spa en gång. Men det var inte så bra. Dom hade en varm pool en bubbelpool och en vanlig pool. Men bubbelpoolen var trasig så det fanns inte så mycket att göra om man inte köpte behandligar och för att kunna få det behövde man vara femton. Så jag hoppas at det här är bättre. Men jag tror att jag kan få behandlingar på den här. Hoppas det. Ha ha. För annars så kanske det blir lika tist som förra gången.
Idag så har jag bara tagit det lugnt. Vi sov över hos farmor och farfar och jag sov till tolv. Sedan på vägen hem åkte vi till onoff och köpte en laddare till brorsans ds. Det var något fel på den som följde med och dset var köpt på arlanda så vi kunde inte byta. Men det blev lite mer än bara en laddare. När vi sedan skulle ta båten över hem så hade styrningen fryst fast. Den hade inte fryst rakt heller utan svängd. Så båten svängde när man körde framåt. Efter många tappra försök så kom vi hem efter en halvtimmas tur över vattnet. Det brukar i vanliga fall ta en minut max fem om man har pappas pyttelilla båt. Så det var jobbigt. Men jag fick chansen att inviga mina hörlurar till mobilen som jag fick i julkapp.


God Natt Puss!

Sex and the city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0