fredag

Hej!

När jag kom hem idag försökte jag igen med att mobilblogga. Men hade samma problem som igår. Men jag får försöka någon annan gång. Det värkar som om jag surfar gratis nu när jag bytt från kontantkort till abonemang. Det ju bra för då kan jag både lista ut hur man mobilbloggar och mobilblogga när jag listat ut hur man gör utan att tycka att det blir dyrt. Nu sitter jag i soffan med brorsan och kör buzz. Det är ofta jag tycker att han är en av de jobbigaste ungarna i världen. Men dom senaste dagarne så har han varit helt underbar! Pappa kommer hem snart så då ska vi ha lite familjemys. Det är inte ofta pappa kommer hem innan fem. Så att han är hemma halv fyra är ett under. Men nu måste jag gå.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0