Halsduk

Hej!
Nu måste man tyvärr inse att det är höst. Även om vi förhoppningsvis kommer få ett par sommar varma dagar till. Men nu är det höst. Det bästa med hösten enligt mig är svarta stickade strumpbyxor och halsdukar. Jag älskar halsdukar i alla slag. Ska försöka hitta en riktigt stor och mysig. Men det får nog vänta till vintern. Har i alla fall hittat en riktigt snygg halsduk från hm. Jag tycker mäst om den rosa. Men tyvärr så verkar det som om den är slut. Men om den kommer in igen så ska jag nog beställa en. Om jag inte bränner alla mina pengar imorgon när jag drar till stan med Mikan. Hoppas bara att jag blir frisk tills imorgon.
Love Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0