090911

Hejsan!

Dom flesta förknippar otursdagen med fredag den 13:de. Men jag förknippar otursdagen med 11 september. Fast jag har inte haft någon outur idag. Förutom att jag glömde alla stegen på dansen sista gången vi körde igenom den idag på dansen. Men det ser inte jag som otur direkt.
Jag har faktiskt haft ganska tur idag. Först och frömst så var vi nästan lediga. Vi har haft insamlingsdag så hela dagen skulle man samla in pengar till en skola i Kenya. Jag och min kompis skulle baka två kladdkakor som pappa var berädd att skänka pengar för. Sen så kom en till kompis och vi har bara latjat hela dagen. Om man kan säga så. Så typ ledig. Sen så är vi lediga måndag, tisdag också. Har studiedagar. Men ska till tandläkarn på tisdag. Så jag kan inte sova hur länge som hälst.

Kram Fanny!

Igår inne på KappAhl


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; Allt bra med dig då? :)

2009-09-11 @ 22:08:31
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0