Rubrik? Hur kommer man på sådana?

Hej!

Förlåt att jag varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden. Har varit lite småkraslig den senaste veckan och har verkligen inte råd att bli sjuk nu Ska ju åka på prao vecka 22 och sedan åker jag till Paris och Barcelona vecka 23. Så det är egentligen bara en vecka kvar i skolan. För vecka 24 är veckan innan skolavslutningen och då har vi aldrig riktiga lektioner.

Igår så fick jag och min kompis i alla fall våra praolappar påskrivna. Skönt att det är gjort så man slipper tänka på det. Jag köppte även två basplagg. En vit och en svart långärmad tröja från bik bok. Hade inga vanliga långärmade. Så det var något jag verkligen behövde för en gångs skull. Det är inte ofta något sådant kommer med mig hem. Men om ni letar efter en svart eller vit långärmad tröja kan jag tippsa om bik bok. Suphärligt material. Och jag suger alltid på att hitta basplagg.

Kram Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0