Min födelsedag!

Hej!

Idag är det min efterlängtade födelsedag. Jag har fått ett busskort, en cykel, pengar och biljätter till Beyoncekonserten den trettonde. Mest glad blev jag för konsertbiljätterna.

Sen så har jag ju också haft dansuppvisning idag. Vi uppträdde med två låtar. Den första gick jättebra. Men den andra kunde inte ha gått mycket sämre. Men det var kul i alla fall. Efteråt så fick jag en jättefin bucket med rosa rosor av mamma och pappa.

Just nu så sitter jag hemma och gör ingenting. Men vid sju idag så ska vi på middag på en resturang som heter Italiano. Jag har aldrig varit där. Men det är Mikans favoritresturang så jag tror att den är bra. Jag läste deras meny på internet år det ser väldigt lovande ut.

Kram Från Fanny!



Mina fina rosor!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Nåååwh va fina :) synd om dt där med Iphonen men det är ju iallafall bra med dem andra presenterna :)





Puss o kram

skumbanan

2009-05-01 @ 16:48:52
Postat av: Binh Nguyen

Grattis!!

2009-05-02 @ 16:10:05
URL: http://binh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0