Lördag

Hej!

Nu har jag kommit på varför fredagen den trettonde är otursdagen. Ingenting funkade igår. När jag skulle skriva klart svenskan så hade halva mitt arbete försvunnit. Så jag behövde skriva om allting. Sedan så funkade inte interbet på hela dagen.

I onsdags så berättade jag att jag egentligen skulle ha åkt till en kompis och fotograferats. Det blev ingenting i onsdags så vi gjorde det igår istället. Det var hennes storasysters skolprojekt.

Idag så har min kompis Mikan sin femtonårsfest. Hon är ett år äldre och min första kompis som fyller femton. Det känns lite overkligt. Det är ett så stort steg mellan fjorton och femotn tycker jag. Så det är coolt. Innan festen kanske jag ska möta min kompis i stan efter hennes dans och köpa en present på fältan. Men jag vet inte riktigt om det kommer bli av. Hoppas det. För annars får jag stå därutan paket.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0