Sött

Hej!

Jag har en en gång begått en av mina privata synder. Jag har vait inne på en internetshoppingsida. Hur ska man göra när man varje gång hittar något man vill ha. För man kan ju omöjligt köpa allt man vill. Min kompis berättade i tosrdags att när hon tycker om något så räcker det med att hon står och tittar på det en stund och sedan kan hon gå där ifrån utan att bry sig. Varför har inte jag det så? Det kanske är sådanna som jag som är klassade som shoppaholics. Men jag tycker inte om att kolla på mig själv som en shoppaholic. För det är ju faktiskt en person som är beroende av shopping. Uttrycket kommer ifrån alkohollic. Och det finns ju faktiskt folk som shoppar mycket, mycket mer än jag.

Men i alla fall den här gången hittade jag fyra saker jag tycker om. Tillsammans blev det en summa på 1000 kronor. Eller ja 996. Men det är väll samma sak. Det jag tycker mäst om är halsbandet och kjolen men även om jag bara skulle köpa det så blir det 600. Eller 598. Så jag får se hur jag gör. Får sammla ihop lite pengar.

Kram Från Fanny (shoppahollic eller inte?)!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0