Snö

Hej!

Jag som trott att mars var den första vårmånaden och att det skulle börja bli varmare nu. Men nej. Gissa vad man ser när man tittar ut genom fönstret på morgonen. Snö som yr ner från himlen. Jag tycker om vintern när det verkligen är vinter. Men nu så kommer det aldrig att bli riktig vinter med en halv meter snö. Utan den snön som kommer nu kommer att smälta senare idag.

Idag så drar dom riktiga skoldagarna igång. Troligtvis så kommer jag att få ett nytt shema nu. Men om jag har sanna som innan lovet så har jag svenska nu. Troligtvis så är det inte så stor skillnad. Det brukar bara vara någon lektion som är flyttad. Jag hoppas att matten har flyttats. Jag har haft matte på samma tid i ett år nu. Även i början var matte på fredagar jobbigt. Men nu är det jobbigt och dötrist. Snälla låt mig ha matte på typ tisdag eftermiddag. Eller i alla fall på en eftermiddag. För dom lektionerna är en timma kortare. Så jag kommer att hålla tummarna fram tills jag vet.

Kram Fanny!

Snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0