Nu är det över

Hej alla!

Nu är Earth Hour över. Jag hoppas att det går i alla fall lite bättre för miljön. Vist kommer det aldrig gå att rädda den enbart genom att släcka sina lampor. Det värsta hotet måste vara oljan eller kärnkraften. Men det är så stort. Nästan allt du har i ditt hem är där med hjälp av olja. Även om det inte finns i saken så kanske det användes vid tillverkningen eller transporten. Ja det är ju ganska mycket olja används till. Men man beräknar att den kommer ta slut om ungefär 30 år. Undrar hur världen ser ut då? Jag hoppas att jag lever då och får se. Fast utväcklingen kommer ju alltid att gå framåt och jag kommer inte kunna uppleva allt. Men förhoppningsvis så lever jag om 30 år. I så fall är jag 43 snart 44. Oj vad gammal jag är då. Fast det finns säkert fördelar med det också. Vi får förhoppningsvis se. För om det är en sak som man kan vara säker på i livet är det att man en dag kommer dö. Men när det är det ingen som vet.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0