Titanic

Hej!

Har kommit hem efter en filmsöndag hos våra grannar. Eller grannar och grannar. Dom bor på samma ö som vi och det tar väll en tio minuter att gå till dom skulle jag tro. I alla fall så kollade vi på Titanic. Alla trodde att det skulle vara den med Leonardo och Kate. Men det var det inte. Fast den är inte inspelad så långt ifrån den. Den var i alla fall väldigt bra. Men den var hemskare. När jag har sett den här så tycker jag att den vanliga Titanicfilmen är en väldigt mild spegling.

Igår på mässan så köpte min brorsa ett par komradios. Våran grannes son hade också ett par som dom nu har ställt in på samma kanal. Och dom här komradiorna skulle räcka 3 km. Och vi kan faktiskt prata med dom hemmifrån oss. Jag vet inte hur långt det är mellan våra hus. Men det tar ca tio minuter att gå och det är en ganska så rak sträcka. På vägen hem så pratade min brorsa och hans kompis nästan oavbrutet. Eftersom min brorsa har två och hans kompis två så fick jag ha en. Det var väldigt roligt att lådsas vara min brorsa. Jag höll på att dö av skratt på hemvägen.

Jag har tittat lite på jeansjackor på internet. Jag tycker fortfarande att den snyggaste är den på hm. Fast det är inte ett så djupdykande letande så jag kanske hittar en annan senare som jag tycker mer om. När jag tröttnat på att leta jeansjackor gick jag in på bikboks hemsida. Jag brukade handla en hle del på bikbok förut. Men nu var det ett tag sedan. Tyvär men som alltid hittade jag något jag gillade. En väldigt enkel klänning och en kjol som är väldigt lik den jag köpte på monki nyligen. Så kjolen kanske jag inte behöver. Men klänning. Jag har faktiskt letat lite efter en svart klänning. Så jag borde åka till en bikbokaffär och prova om den passar mig. Den är inte så farligt dyr utan kostar tvåhundra. Men den skulle vara så snygg med några fina ascesoarer. Inte minst i Paris!

Puss och Sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0