King Kong

Hej!


Idag har jag tagit det lugnt kollat lite på engelskan och övat in orden till ekonimprovet om några veckor. Vanligtvis förbreder jag mig inte så långt i förväg. Men jag vill verkligen inte att det går dåligt på det här provet då det är prov på sådanna saker som mina föreldrar läste om universitetet. Så det skulle inte vara kull att misslyckas på det.


Nu på kvällen så har vi haft en familjekväll med pizza och hyrfilm. Pappa och brorsan hyrde King Kong. Jag trodde inte att jag skulle tycka om den man den är ganska bra. Vi har bara sett halva en så länge. Men det är läggdags för brorsan nu så vi kommer nog att se resten imorgon. Den är tre timmar lång. Jag trodde att Titanic var typ den enda filmen som var så lång. Om den nu är det. Är inte helt säker Titanic alltså. Men jaja. Får se resten av filmen imorgon.


XOXO Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0