Båtmässan

Hej!

Kom hem från mässan ungefär fyra minuter över åtta. Det var faktiskt väldigt rolig. Men det var varmt för det var så mycket människor och nu har jag otroligt ont i fötterna. Just nu sitter hela familjen och tittar på melodifestivalen och jag hoppas att amy inte går vidare. Inte för att jag inte tycker att hon är dålig. För det gör jag inte. Jag tycker att hon är jätteduktig. Men min danslärare är bakrundsdansare och om hon går vidare så kommer min lärare att var borta en vecka till. Och vi ligger redan efter i våran dans.

Som sagt var det kul på mässan. Det var en del saker som råkade följa med hem. Det som blev mitt är en jacka från WestCoast och en ny flytväst. När min brorsa var och byggde en båt på ett ställe så hittade jag ett mjölkpaket som man inte byggt upp än. Så det fick också följa med hem.

Puss och Kram Fanny!


jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0