Veckan

Hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge. Har bara inte haft ork att göra det. Förra helgen så sov jag över hos en av mina kompis och en annan kompis var också med. Vi hade riktiga tjejsack som blev lite pinsamma när hennes lillasyster kom in. Mina lösningar på problemet blev helsjuka. Men det är inget vi behöver gå in på.
Morgonen efter (på söndagen) fick jag veta att mamma och brorsan hade upptäckt att våra hamstrar har fått ungar. Kommer ladda in lite bilder på dom senare eftersom jag inte vet var en grej som jag behöver för att ladda in dom är. Men ungarna är så gulliga. Men dom är små och rosa.
Min kompis fyller år nästa helg och hon har en sådan sjukt rolig festidé. Hennes fast ska vara på en 24 timmars kryssning till Finland. Fatta vad jag längtar tills nästa helg. Alla mina bästa kompisar på en båt i 24 timmar. Hennes mamma och en annan kompis mamma ska med men det kommer bli så kul! Kan knappt bärga mig.
Den här veckan så har det blivit en hel del shopping för min del. Både igår och idag. Igår så köpte jag bara ett sportlinne på hm. Men idag blev det lite mer. Jag köpte tre enfärgade linnen ett linne med catwommen och en innomhus jacka eller vad man ska säga. Allt jag köpte idag köpte jag på Gina Tricot. Meningen med dagen shoppingrunda var att på praolapparna ifyllda. Men vi kom på att vi inte hade några praolappar med oss. Smarta va?
Imorgon så ska jag se Twilight för första gången. Det kanske är lite sent men jag har inte haft någon att gå med. Vill inte sitta själv i biosalongen med min popcorne och läsk. Men imorgon så ska jag se den med två kompisar. Den ena ser den också för första gången. När hon skulle sett den med en kompis och dom frågade hur gammla dom var så sa kompisen 13. Smart av henne!
På söndag så blir det en bio till. Ska se den med tre andra kompisar. Fast det kanske blir så att en av kompisarna imorgon följer med. Får se hur det blir med det. Då ska vi i alla fall se Yes Man. Den värkar så himla kul. Jim Carrey är ju inte klok någon stans! Men han har gjort en liknande film som handlar om en kille som bara ljuger och sedan en dag så kan han inte ljuga. Hoppas inte att dom är allt för lika. Då kommer jag att bli lite besviken.
Imorgon efter bion så ska jag sitta barnvakt till mina kusiner. Dom som blev sjuka förra gången jag skulle sitta barnvakt. Dom hade tydligen blivit väldigt besvikna. Det är ju roligt att dom tycker om mig. Jag har aldrig varit barnvakt till dom tidigare så det blir spännande imorgon. Hoppas att det går bra och att dom fortfarande kommer att tycka om mig. Man vet ju aldrig.

God Natt Kram Fanny!

Gina Tricot jacka

innejackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0