Sista lediga dagen

Hej!


Idag var det den sista dagen på jullovet. Tråkigt att gå tillbaka till skolan imorgon. Jag skulle lätt kunna ha lov några veckor till. Men det är ju som det är. Men det ska bli kul att träffa alla kompisar. Även om jag har träfat flera av dom under lovet. Men inte alla. Jag har liksom åtta bästa kompisar. Eller jag har ju en bästa kompis. Men vi är ett gäng på nio personer. Och alla är jag jättebra kompis med.
Idag så har jag shoppat med en kompis. Jag har klarat av att bara köpa tre saker. Det blev en almänacka ett par ballerinaskor (mitt i vintern) och en kjol från vila som troligtvis kommer vara på imorgon. Min kompis köpte ett par skor och ett nagellack. Jag har inte hittat några vinterskor. Jag börjar fundera på uggs vilket har varit min sista utväg. Jag tycker att dom är snygga men nästan alla har ju sådanna och det känns lite tråkigt att ha likadana skor som alla andra.  Men om jag inte hittar några så får det väll bli uggs.


Nu måste jag krypa ner i sängen för att årka upp imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0