Fredag

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Men kände att det var dags. Har fortfarande inte hittat saken så jag kan lägga in bilder från kameran i datorn. Men kommer nog snart. Ha tålamod. Det var så grymt roligt i helgen på kryssningen. Det ända tråkiga var att vi fick tre hytter två till oss tjejer och en till föreldrarna som följde med. En av hytterna luktade sprit (det var det tråkiga). Men föreldrarna fick sova i den så det var lugnt. Men vi hade det så roligt på dansgolvet under kvällen. Ja det finns inte mycket mer att säga än prova det!
Jag var sjuk hela förra veckan och låg i sängen med feber. Hade ingenting att göra så det slutade med att jag köpte Desperate Housewives sensong fyra. Men den kom tyvär inte förens jag hade blivit frisk. Fast den är lika bra endå. Jag fattar inte hur dom kan hitta på allting som händer i serien. Det måste vara ett himla svårt jobb. Det kanske inte är så lätta att tro men det är nog det.
I skolan har jag ett miljöprojekt som ska vara inne vecka åtta. Jag ska förska om olja hur det påvärkar miljön och så. Sedan så finns det tre ämnen som man ska titta på hur det påvärkar. Har glömt dom nu men är inte så intresant i alla fall så.
I helgen så hade jag bara tänkt ta det lugnt. Börjar känna lite att migränen är påväg. Den kommer ofta när jag känner mig stressad. Vilket jag gör nu. Det är en hel del i skolan just nu. Framför allt så är det no och musik som det är mycket i. Men det får bli en lugn helg. Kanske ringer en kompis som jag inte har träffat på länge. Hon smsade mig när jag var i Riga och nu i helgen när jag var på kryssning. Men jag kunde ju ingen av gångerna så det kanske är min tur att smsa. Jag gör nog det om inte migränen kommer.

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0