Snömntutan

Hej!

Sömntutan (jag) är uppe och ska iväg. Mamma och brorsan ska på bio idag igen och jag följer med den här gången. VI ska se Lassemajafilmen. Jag har inte jättelust att se den. Skulle hällre sova bort halva dagen. Men det känns ändå tråkigt. Ska nog inte göra något mer idag än bion. Tyvär så börjar den kvart i tolv. Men om jag kan få medmmig mamma och brorsan så kanske vi kan gå och hitta ett par jeans till mig. Har bara två par och det blir lite kallt med kjol nu på vintern när båda ligger i tvätten. Så ett till par skulle inte skada. Men får se om dom orkar. Borde göra mig i ordning nu. Stter fortfarande i pjamas och vi ska åka om en halvtimma.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0