Sjuk en dag till!

Hej!

Har varit hemma och sjuk idag också. Men jag måste värkligen gå på dansen idag. Jag gick förra veckan men innan dess gick jag inte på två veckor. Så jag måste verkligen gå idag. Annars så missar jag så mycket. Men huvudvärken är nästan över. Så jag hoppas att den inte kommer tillbaka när jag dansar. Men jag får väll se. Det andra problemet är att vi för tillfället har fyra båtar. Ingen av dom funkar. Det är något fel med alla. Så jag vet inte hur jag ska komma till andra sidan där mamma väntar med bilen. Men som tur är så åker alla från samma brygga på vintern. Så jag hoppas att någon åker hemmifrån vid halv sextiden. Men om ingen gör det så har jag riktiga problem. Ska snart göra mig i ordning för planerar att gå ner till bryggan vid fem så har jag större chans att hitta någon som ska över.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0