Pasta Carbonara

Hej!

Viste inte att man kunde köpa pasta carbonara på burk. Men tydligen så går det. För att det är exakt det jag sitter och äter nu. Koka bara makaroner och hell i den färdiga carbonaran. Det är en ganska rolig grej. För pasta carbonara är ju inte så svårt att gör själv. Så jag ser inte vitsen med att köpa färdiggjord. Men det gör tydligen mamma och pappa eller vem det nu var som köpte den. Det var i alla fall inget fel på den. Den var faktiskt riktigt god. Men jag föredrar hemmagjord. Nu ska jag hitta på något att gör fram tills åtta då melodifestivalen börjar och pappa tar fram godiset. VI fick inte äta innan åtta. Dum regel. Särskilt på en lördag. Men vad kan man göra.

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0