Melodifestivalen

Hej!

Då var melodifestivalen 2009s delfinaler över. Jag tycker att det är bra att dom har lite varierad musik och inte bara shlager. Men det har inte varit någon låt i år som jag har tyckt varit jättebra. Den jag tyckt varit bäst är här för mig själv. Min brorsa tyckte att den var jättedålig. Men han hejar ju på E.M.D så han har ganska uppenbar musiksmak för en sjuårig kille. Typisk pojkbandsmusik. Men jag lyssnade också på bojkband när jag var sju. Jag kan göra det ibland nu också. Men inte lika ofta. Ja men jag får väll stötta brorsan och heja på E.M.D i finalen. Finns inte så mycket mer att göra. Hoppas att det är bättre startfält nästa år.

Puss och Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0