Måndagskväll

Hejsan!

Nu har jag blivit klar men Elvis och har hunnir med en snabbduch. Det är skönt att halva musiken är klar. Men jag är ändå lite sur på mig att jag är så lat. Jag kunde ha hunnit med så mycket mer idag.  Jag kom ju hem vid halv fyra. Så jag hade kunnat hinna med så mycket mer om jag värkligen hade tagit tag i saken. Men det är så typiskt mig att sitta såhär i efterhand och säga att jag skulle ha gjort det och det. Sedan brukar jag sitta och säga jag ska göra det och det. Men jag brukar aldrig ta tag i saker. Min pappa är en sådan person som verkligen gör saker. Synd att jag inte har ärft det av honom. Men livet är som det är och jag måste värkligen jobba med att ta tag i saker. Som att jag borde ta och städa mitt rum. Men nu sitter jag och målar naglarna. Så jag får nog ta en tidig morgon imorgon. Men nu ska jag måla klart och se om jag kan städa lite eller om det blir sängen med en bok.

God Natt puss!

Jag

Jag

Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0